Monday, June 1, 2009

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)



Hmm so happy... why eh.. WHY..?? kejap2 tersenyum sorang.. kejap2 tersengih sorang.. wargh mcm nk gile.. yesterday was like (sunday), one of d happiest day i ever had for quite some time.. feeling tu macam,lalalalaaaaaa..... ;p

dis is my stupid weirdo 2days emo-diary.. (sorry if xphm..meant for me only..hahahaha ;p )


SATURDAY
morning - moody
afternoon - normal
afternoon - happy
afternoon - sorry / worried / scared
evening - headache/bad cough/mcm nk demam/zzz
night - zzzzz/terkejut/kesian/hungry
late night - normal
late2 night - surprised, macam x caya, is dis happening???, happy, excited, crazy, super excited! SUPER DUPER EXCITED LIKE CRAZY..!!


SUNDAY
morning - stomach ache due period,worried, excited, dunwan to go, really self concious, dunno wat to wear!!
morning - stressed, rushing, excited
afternoon - stressed, rushing, excited! nervous! drive car like drag racer
afternoon - looking for carpark, stressed, nervous, sweaty hands, happy! excited! alamak tertinggal kasut..!!
afternoon - nervous! cant breath! nak lari! excited! shy2... huhu
afternoon - empty stomach but so weird not hungry, smile, shy2, nervous, happy
noon - shy2, happyyyyyyyyyyyyyy, watch movie,happpyyyyy
noon - shy2 a bit, smile, smile,smile,happyyyyyyyyyyyyyyyy
evening -
smile, smile,smile,happpyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
night -
smile, smile,smile,flattered, geram,HAPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
late night -
flattered, geram, smileeeeeeeee, HAAAAAAPPPPPPYYYYYYYYYYYY LIKE CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYY


*mase sampai umah
my bro alias : merni hows ur day..
me : hehe biase jer
my bro alias : yeah riteeeeeeeeee... omg u have dat smirk!
me : mane der, dah u smile i smile la..
my bro alias : c'mon citer la, citer la...ni lain ni, dah le kuar ngan guy yg u .... if i can tell my story, y cant u.. c'mon laa...
me : ye laah....blabla (citer sket jer)...
my bro alias : OMG ur smiling non stop when ur telling me all dis.. ur glowing..! pakai make up eh..
me : wey xpakai la...
my bro alias : ur glowing...!
me : pape je la.. *senyum kambing*.. tgk ni youtube lawak giler (nk
tukar topic)
.
.
.
.


SERIOUSLY CANNOT EXPLAIN HOW I FEEL...never felt dis for quite some time..
i dunno how ehem ehem feels about it, mayb dia da biase kan.ye la ramai peminat, jejaka idaman malaya..haha ;p but i duncare cos i like dis feeling in me..hehe.. syok sendiri pun, syok sendiri la.. perasan sorang2 pun prasan sorang2 la.. tepuk sblah tgn pun, tepuk je la seblah tgn.. hahahaha...gilak~

xkisah ler as long, HAPPYYYYYY..


*totally bersemangat utk mengloosekan weight cepat2..huhu





No comments: